نه پر کردنی هست که گفتن عکس بگیر بعد یه دکتره گفت عکس ضضر داره منم نمیکنم تا بعد زایمان
سلام. اگر هنوز باردار نشدی اول دندونهاتون ترمیم کنین و بعد باردار بشین چون تا 3 ماهه دوم که هیچ کاری نمیکنن،، فقط در حد چرک خشکن ساده و استامینوفن میشه مصرف کرد بعدش هم با اجازه متخصص هست... کلا چون تو بارداری کلسیم بدن داره مصرف میشه بهتره قبلش تحت مراقبت دندونپزشک باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.