۲ پاسخ

نه پر کردنی هست که گفتن عکس بگیر بعد یه دکتره گفت عکس ضضر داره منم نمیکنم تا بعد زایمان

سلام. اگر هنوز باردار نشدی اول دندونهاتون ترمیم کنین و بعد باردار بشین چون تا 3 ماهه دوم که هیچ کاری نمیکنن،، فقط در حد چرک خشکن ساده و استامینوفن میشه مصرف کرد بعدش هم با اجازه متخصص هست... کلا چون تو بارداری کلسیم بدن داره مصرف میشه بهتره قبلش تحت مراقبت دندونپزشک باشید

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری