من دوسه باری خوردم
با خودم گفتم وقتی تو بارداریی مجازه حتما شیردهی هم مجازه
منکه میخورم مشکلی نبوده
من به بهداشت گفتم بچمبالا میارهگفت فاموتیدین بخور بره تو شیرت بچت خوب شه🫠😐
اره مجازه منم تازه گرفتم
منم خوردم با خودم گفتم وقتی دکتر شربتشو ب دخترم داده پس منم میتونم بخورم البته من از شربت خود دخترم میخورم
به من دکتر داد بخورم که ترش نکنم .. بچه شیر میدم
مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.