۲ پاسخ

خوب بود اولی که اصلا درد رو حس نکردم دومی درد رو معده ام بود

اپیدورال که واسه سزارین
بی حسی که واسه زایمان طبیعی میزنن اسپایناله من زایمان اولم زدم خیلی خوب بود ولی بعدش دیگ کمرم اون کمر سابق نشد خیلیی کمر درد میگرفتم

سوال های مرتبط