سلام خانما این مثبته؟؟روز ۱۶ آزاد سازیم و ۲۷ دوره پریودیمه

تصویر
۱۷ پاسخ

مثبت مبارکه

چن دوره آزادسازی زدی

مبارکه عزیزم
علائم چی داشتی؟
من امروز ۱۲ ازاد سازیمه میترسم ولی بی بی چک بزنم
چون امیدی ندارم از لحظه ای که زدم هیچ دردی نداشتم و ندارم
علائم شما چی بود؟

مبارکه عزیزم

دکترتون کی بوده؟

مباركه واسه ماه‍م دعا کن

مبارکههههه

مبارکه مامانی

بله مبارکه♡

سلام مباروکه چند دوره ازاد سازی زدی ؟

مبارک عزیزم

ممنونم از همگی

الان کی برم آزمایش؟؟ من الان یکساله اقدامم...😍😍

بله عزیزم مبارکهههههه

اره مثبته

بله مثبته

مبارکههه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خونه🩷 مامان پرنسس خونه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری