سلام دخترا اینا مثبته روز ۱۷ازاد سازیم 😭😭😭

تصویر
۳۲ پاسخ

اره مبارکه جانیم

مبارررررکههههه 😍😍😍مثبته عزیزم ازمایش بده

دوتاشون رو توی یک‌روز زدی

عزیزم مبارکتون باشه،❤️شما قبلش زدین منفی بود؟ من روز ۱۳زدم منفی بود امیدی هست بعد بزنم مثبت شه

مبارکه عزیزم

مبارکه جانم

مبارکههههههههه

اااااره😍😍😍😍😍😍😍

خوشحالم کردی ملیسا😍😍😍

خیلی خیلی مبارکههههه

سلام مبارکهههه دیدی مثبت شدش🥹❤️❤️❤️❤️🌱

مبارکه عزییییزم
شما از شب آزادسازی اقدام داشتی؟ ببخشید میپرسم چند بار رابطه برای اقدام داشتی؟

برای منم دعا کن گلم امیددارم اینماه باردار باشم

بله مبارکه عزیزم

خیلی مبارکه 🤩
منم روز ۸ ازادسازیم تخمک ۲۴ و ۱۹ داشتم تو چند بود فولیکولات و چه علائمی داری میشه کمکم کنی

بله مبارکه
برامنم دعاکن جیگر

مبارکه عزیزم برا منم دعا کن

مبارکه گلم🤩

مبارکهههه به سلامت بغل بگیریش 😍😍

اره عزیزم خیلی مبارکه

مبارک باشه

مبارکه🌹

اره مثبت خوشگل 🥹

مبارکه گلم چند روز تاخیری؟؟ چ علائمی داشتی

مبارکه چه علائمی داشتین؟

هورااا مثبته

منک دیروز دوتا زدم‌مثبت شدم امروز دوتا زدم منفی شد😂

مبارکه گلی 🥰😍❤️

اره مثبته🥰 مبارکت باشه برو ازمایش تیتر بده، راستی چند ماه اقدام هستی؟ چه علائمی داشتی؟

اره گل مبارکه

سلام اره مبارکه گلم بسلامتی

خیلی خیلی مبارکه جانم 😍😍
بله مامان شدی🥰 ❤️
برا منم دعا کن روز ۱۲ آزاد سازیمه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق🥹❤️ مامان فندق🥹❤️ قصد بارداری