سلام دخترا ۱۰ روز تاخیری
دیشب ساعت ۸ زدم
مثبته

تصویر
۶ پاسخ

فکرکنم منفی باشه چون خط سفید هست خط تبخیره

منفی.

من یه کوچولو هاله میبینم اگه خودتم میبینی مثبته

آزمایش بده شاید بی بی چک نشون نمیده

یاد خودم افتادم 🥹انشالا بزودی دامنت سبز بشه ❤️

منفیه

سوال های مرتبط

مامان آرتام🫀 مامان آرتام🫀 هفته دوازدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه من مامان جوجه من هفته نهم بارداری
مامان علیسام🫀 مامان علیسام🫀 ۵ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری