سلام
بعد هفت روز تاخیری بنظرتون مثبته؟

تصویر
۱۱ پاسخ

توی این روزای حج بیاین برای هم دعا کنیم

دعاکن برام من یه دختر دوازده ساله دارم و نه ساله در حال اقدامم

منم با دو روز تاخیر این طور شد مثل تست شما ولی همون روز رفتم بتا دادم منفی بود ولی تا الان پریود نشدم و امروز بازم است زدم یه خط کمرنگ تر شد نمیدونم مشکل از چیه یعنی بنظرتون تو خون هنوز نشون نداده

اگه زود افتاد مثبته گلم

مبارکه عزیزم

مثبته عزیزم

قبلشم زده بودید؟ روز چندم زدید

منم ۸ روز تاخیرم بی بی چکم مثل شماست خط کم‌رنگ و پررنگ

بله مال من اولش همین طور بود اونم روز هشتم

هاله میبینم عزیزم انشالله مثبتی دو روز دیگه دوباره تکرار کن

هاله داره

سوال های مرتبط

مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته هشتم بارداری
مامان آرتام🫀 مامان آرتام🫀 هفته دوازدهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
انتظار🙂💔 انتظار🙂💔 قصد بارداری
مامان پرنسس کوچولو🦋 مامان پرنسس کوچولو🦋 هفته سی‌وششم بارداری