۳ پاسخ

سلام من18 پریودیم تمام شد چندم تست بزنم..دکترم گفت5, روز دیگع تست بزن

خوبه پری شدی من بعد 10 رو تاخیر و بیبی چک منفی پری نمیشم امروز خواستم برم امپول بزنم شوهرم نذاشت گفت بزار بدنت روال طبیعیشپ بگذرونه

غصه نخور دورت بگردم خدا بزرگه

سوال های مرتبط

مامانِ پناه🐣 مامانِ پناه🐣 قصد بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد