خانوما ۱۶ روز از آمپول آزاد سازیم میگذره بتام ۱۶۱ کم نیست؟

تصویر
۸ پاسخ

نه عزیزم مبارکه

مبارکتون باشه منم روز16هستم با ادار صبح تست زدم دوخط افتاد چند ساعت بعد بایه مارک دیگ زدم منفی ☹️☹️

امروز 15 آزادسازیم هس هنوز تست نزدم زیرشکمم درد می‌کنه و شکم درد دارم عین پریودی سینه هام درد می‌کنه موقع دست زدنی نمی‌دونم باردارم یا نه

چه علایمی داشتین

ن خوبه

خوبه عزیزم،تازه هستش کم کم بالا میره،،،التماس دعا عزیزم ،مبارکه

نه خوبه فقط باید ۴۸ ساعت دیگه تکرارش کنی

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته شانزدهم بارداری