نه عزیزم مبارکه
مبارکتون باشه منم روز16هستم با ادار صبح تست زدم دوخط افتاد چند ساعت بعد بایه مارک دیگ زدم منفی ☹️☹️
امروز 15 آزادسازیم هس هنوز تست نزدم زیرشکمم درد میکنه و شکم درد دارم عین پریودی سینه هام درد میکنه موقع دست زدنی نمیدونم باردارم یا نه
چه علایمی داشتین
ن خوبه
خوبه عزیزم،تازه هستش کم کم بالا میره،،،التماس دعا عزیزم ،مبارکه
نه خوبه فقط باید ۴۸ ساعت دیگه تکرارش کنی
ن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.