۵ پاسخ

والا ب من اونجوری گفتن حتی دکترم منم خیلی از طبیعی میترسم

هیچ بیمارستانی با بیمه اختیاری انجام نمیده،آزاده ک تو قم ۴۰ تا۵۰تومنه هزینش

بیمه سزارین اختیاریو قبول نمیکنه
ولی هزینش معمولا ۳۵ ۴۰ باز هر شهر متفاوته

من بیمه تکمیلی ندارم بیمارستان خصوصی گف 52/53
دکترمم چیزی نمیگیره

اختیاری ممنوع شده دیگه

سوال های مرتبط