خانومایی ک بچه شیر ب شیر دارین خیلی سخته ؟؟

۸ پاسخ

مامانم دو بار تجربه شیر به شیر داره
خواهر و برادر بزرگم با هم 15 ماه اختلاف دارن
بعد از 8 سال من و اون یکی خواهرم هم 18 ماه
میگه خیلی سخته ولی بعد از دو سال عالی میشه

من تجربه ندارما. احساس خودمو گفتم. تصور کردم 😁

به نظرم خیلی سختتتتتتته

والا من هنوز حاملم همچنان با بچه یکساله داره پدرم درمیاد وای ب حال وقتی ک بدنیا بیاد😭😫

دو هفته دیگه میگم بهت

تحربشو ندارم ولی دوس دارم سومی رو بیارم

بارداری عزیز؟

از سخت خیلی سخت تره 😭😭🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته پانزدهم بارداری