۶ پاسخ

آره بهش بده

میخوره؟خالی خالی میدی؟اخه بچه پن چرا نمیخوره چیزی😭

آره خیلی هم خوبه

اره

اره بده خوبه

آره فک کنم بشه کم بده
اگر سرما خورده از ابشم یه ذره بده

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکا مامان مامان نیکا ۱۴ ماهگی
مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان لیام🩵 مامان لیام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۵ ماهگی