سرفه بعد از سزارین چیه دیگه 🥲

۱۳ پاسخ

اجازه نوشیدن داشتی پشت هم نسکافه بخور جون میگیری

کدوم بیمارستان زایمان کردی گلم

اسم نینی چیه؟!

بخاطر بیهوشی و بی حسی من خودم بیهوش بودم دکترم گفت بخاطر لوله ای که وارد دهان میکنن

ععععع زایمان کردیییی، به سلامتییی

آثار بیهوشی و بی حسی هست مایعات گرم بخور دفع بشه پدر من در اومد وای چ روزایی بود تا ۱۰ روز بود

عوارض بی حسی و بیهوشی هست😑😑

وای منو دیروز ی خنده ای گرف رسما مردم زنده شدم 😭از دیروز بخیه هام میسوزه

وای منم سرفه یا عطسه میگرفتم میمردم تا ردش کنم😧

وای اره نمیشه سرفه کرد من تا مدتها نمبتونستم سرفه کنم

اوف من تا روز دهم همش سرفه میکردم انگار آب دهنم میپرید تو گلوم جونم بالا اومد

🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️وای من هنوز نمیتونم سرفه کنم😭

لعنت بهش واقعا

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی