هی بهتون گفتم یرید طبیعی گوش ندادید
پشیمون نباش بابت انتخابت اتفاقا من فکر میکنم با توجه به شرایطی که برای پسرت پیش اومده اگر منتظر زایمان طبیعی میشدی ممکن بود خیلی خطرات بیشتری برای بچه ات داشته باشه
وهی نظرات خوندم داغون شدم 😭😭😭😭
من سزارینمبخیه های جذبی بود درد نداشتمالبته شیاف استفاده میکردم
من جای بخیم درد داره فقط
من تا یک سال همش گریه میکردم که یعنی حالم کی خوب میشه🥲
عزیزم کاچی اینا بخور قشنگ چای نبات رحمتو گرم نگه دار مطمئن باش با انتخاب سزارین بهترین کار رو کردی خوب میشه تا چهل روز همش
من دوماه از سزارین میگذره هنوز شکم درد دارم خالم یکساله سزارین کرده هنوز درد داره😐😐😐
من سر یکماه دیگه خوب شدم حتی رو شکمم تونستم بخوابم
یکماه طول میکشه
شکم درد؟یا جای بخیه؟
مال منکه درد نمیکرد
والا من نمیدونم کی گفته سزارین بی درده...نگاه کنید هم سزارین هم طبیعی درد داره ..جفتش من خودم سزارین شدم ولی واقعا راضی بودم خودم کارامو میکردم حمام میرفتم ولی خب هرکار کنی عمل شده بودم دیگ درد داشتم ودیگ...درد زایمان طبیعی رو نمیدونم چطوره ولی میدونم درد داره واقعا هرکی هم الکی میگ نه الکی میگ چون واقعیت اینه ک درد داره روندش دیگ.. هردوشون درد یکی قبلش یکی بعدش...باید ببینی اناتومی بدنت با کدوم بهتره...من خودم تنگی لگن داشتم و نمیتونستم طبیعی وزن بچه بالا بود نزدیک ۴ کیلو..لگن کوچیک دکتر میگفت تو از اونایی بودی ک وسط درد باید میبردیمت سزارین ..دیگ باید ببینی بدنت برا کدوم اماده س
من تا یکماه زیر دلم خیلی تیر میکشید مخصوصاً موقع بلند شدن اما معمولا تا دوهفته خیلی بهتر میشی فقط استراحت کن دگ
عزیزم بهتر میشی ، خودتو گرم نگه دار به بخیه هات فشار نیار
والا من بعد دو هفته خوب خوب بودم مهمون میومد خودمم کمک مامانم میکردم
من چرا درد ندارم امروز سه روزه سزارین کردم
فقط یکم کج راه میرم
تند تند با شامپو بچه بشور باسشوار خشک کن زود خوب میشه
تا ۱۵ روز درد داری خودت گرم نکهدار
میزارن بیبینیش شیرش بدی
من الان تا سرکوچه رفتم همش اون قسمت اخر بخیه هام از روی پوست و داخل درد داشت و حس کشیدگی داشتم🤕 ۴۰روز گذشته از زایمانم
من یک ماهه نزدیک دوماه هنوز درد دارم خوب نشدم تازه بخیم عفونت هم کرده درد اونم یک طرف خوب نشده
پسرت مرخص شود
سلان حالت خوبه من هم سزارین کردم امروز 33 روز زایمان کردم هنوز یدونه بخیه هم باز هست خوب نمیشم تاهنوز 10 روزت هست خیلی سخت سزاریان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.