دلیل یبوست بعد سزارین چیه دیگه وقته بمیرم😭😭😭

۹ پاسخ

هلیله سیاه بخور

شربت لاکتوز بزن گوگل مامان عالی بخور

الان ک باردار نیستی خیلی چیزا میتونی بخوری ک شکمت راه بیفته .
گلابی . کیوی.قرص سی لاکس.شیاف .

من داشتم می مردم از یبوست انجیر خشک و توی ی لیوان خیس کن بخور آب رو اتیشه

والا منم اینجوریم شیر خدمم نمیدم میوه اینا همه چی میخورم ولی باز باید با شیاف شکمم کار کنه 😑

وای ارع تازگی پشتم خون هم میاد باید برم دکتر

مال من از شیردهیه هرچی میخورم باز اب بدنم کمه شکمم سفت میشه .خیلی باید حواسم ب خورد و خوراک باشه .

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان بــرکـه مامان بــرکـه ۳ ماهگی