مامان رفیقم بیست سال پیش سزارین بوده.الانم گاهی میسوزه بخیه هاش و خیلی دردا از اونموقع براش مونده .سزارین عوارض بدی داره
هر روز با شامپو بچه بشور بعد با سشوار خشک کن
طبیعیه. من اونقدر بخیه هام درد و سوزش داشت که میخواستم از رو تخت بلند شم، از درد میمردم و زنده میشدم. زنگ زدم دکترم گفت طبیعیه. بعد از ده روز که بخیه رو کشید بهتر شدم. تا 6 ماه مراعات کن و چیز سنگین بلند نکن.
علتش پاره شدن ۷ لایه از پوست و گوشتته جانم طبیعیه تا جوش بخوره طول میکشه
عزیزم تازه 4 روزه زایمان کردی خب طبیعیه
روزی دوبار برو با شامپو بچه بشور با سشوار خشک کن سوزش نداره حتما حتما
دارن بخیه ها جوش میخورن عزیزم
چهار روزه تازه زایمان کردی من الان سی و چند روزه هنوز میسوزه🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.