عزیزم تو کدوم بیمارستان اهواز سزارین شدی دکترت کی بوده؟؟؟
۳روز که هنوز زوده
سوزش طبیعی هست شکمی که
باز شده نمیخوای سوزش داشته باشه
این عادیه تو از ۷ لایه پاره شدیااااااااا
هر روز قشنگ بشورش تمیز کن با سشوار خشک کن
هرروز دوش بگیر دیگه نداری واسه عرقه
طبیعیه من هنوزم سوزش دارم تو ناحیه بخیه و اطرافش
تنهاراه سوزش بخیه سزارین همین خوردن قرص آناهیل هستش
شاید عرق کردی بخاطر همین میسوزه
هر روز با شامپو بچه بشور روزی چند بارو با سشوار خشک کن با باد سرد سشوار
عادیه نگران نباشید یک هفته بگذره برطرف میشه
هیچی
من دوماه سز شدم هنوز سوزش دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.