سوزش بخیه سزارین تو‌روز سوم نشونه چیه

۱۰ پاسخ

عزیزم تو کدوم بیمارستان اهواز سزارین شدی دکترت کی بوده؟؟؟

۳روز که هنوز زوده
سوزش طبیعی هست شکمی که
باز شده نمیخوای سوزش داشته باشه

این عادیه تو از ۷ لایه پاره شدیااااااااا
هر روز قشنگ بشورش تمیز کن با سشوار خشک کن

هرروز دوش بگیر دیگه نداری واسه عرقه

طبیعیه من هنوزم سوزش دارم تو ناحیه بخیه و اطرافش

تنهاراه سوزش بخیه سزارین همین خوردن قرص آناهیل هستش

شاید عرق کردی بخاطر همین میسوزه
هر روز با شامپو بچه بشور روزی چند بارو با سشوار خشک کن با باد سرد سشوار

عادیه نگران نباشید یک هفته بگذره برطرف میشه

هیچی

من دوماه سز شدم هنوز سوزش دارم

سوال های مرتبط

مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی