سوزش بخیه های سزارین طبیعیه؟

۵ پاسخ

مال منم از داخل میسوزه، دکتر گفت طبیعی هست. ولی پدرمو دراورده😢😢😢

اره تا بکشیشون راحت بشی

اره برای من با اینکه کشیدم هم از بیرون میسوزه هم بخیه های داخل

اره عزیز

برا من الانم هنوز میسوزه🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی