۴ پاسخ

اره عزیز

اره نشونه ی خوب شدنه

داره خوب میشه منم‌اونجوری بودم

برا منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۷ ماهگی