منم جذبی بودم روز دوم رفتم حموم . سعی میکنم هر روز با صابون بچه بشورم.و دکتر گفت نباید عرق کنه .بنظرم تا جایی میتونی باز بذار هوا بخوره
منم جذبی بود ، دکتر گفت ۲۴ساعت بعد از عمل میتونی بری حموم و هرشب محل بخیه رو با شامپو بچه بشورم و با باد سشوار خشک کنم
به پزشکت بگو بهتر ولی روز بعد زایمان باید حمام بری
دکتر من بهم گفته بود فردای زایمان که مرخص شدم دوش بگیرم و محل بخیه رو هم با کف صابون بشورم و لیف بکشم
بعدش هم با باد ولرم سشوار خشکش کنم و گن بپوشم
و روزهای بعدی هم مرتب شست و شو بشه و خشک بشه بعدش
منتها من بخیه هام جذبی نبودن...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.