۴ پاسخ

منم جذبی بودم روز دوم رفتم حموم . سعی میکنم هر روز با صابون بچه بشورم.و دکتر گفت نباید عرق کنه .بنظرم تا جایی میتونی باز بذار هوا بخوره

منم جذبی بود ، دکتر گفت ۲۴ساعت بعد از عمل میتونی بری حموم و هرشب محل بخیه رو با شامپو بچه بشورم و با باد سشوار خشک کنم

به پزشکت بگو بهتر ولی روز بعد زایمان باید حمام بری

دکتر من بهم گفته بود فردای زایمان که مرخص شدم دوش بگیرم و محل بخیه رو هم با کف صابون بشورم و لیف بکشم
بعدش هم با باد ولرم سشوار خشکش کنم و گن بپوشم
و روزهای بعدی هم مرتب شست و شو بشه و خشک بشه بعدش
منتها من بخیه هام جذبی نبودن...

سوال های مرتبط