سوزش بخیه سزارین از داخل کی خوب میشه بخیم جذبیه

۴ پاسخ

خیلی میسوزه

همچنان داخلیا میسوزه وقتیایی که کاری انجام میدم، استراحت زیاد خوبش میکنه

من تا ی ماه همینجوری بودم

واس من تازه کم کم داره خوب میشه الان بچم ۳۶ روزشه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد