ج بخیه سزارین چرا سوزش داره کی خوب میشه

۷ پاسخ

من تا ۱۵ روز سوزش داشت شماکه ۴ روزه

ده روز بگذره بهتر میشی عزیزم

وقتی بخیه رو بکشی بهتر میشه . بعدشم نذار عرق کنی و خیس بشه بیشتر میسوزه با باد سشوار خشک کن

هنوز ۴ روزه عزیزم 😑یکم صبر داشته باش

فعلا سوزش داری عزیزم
طبیعیه

منم سوزش دارم

چجوری میسوزه

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی