درد بخیه های سزارین کی خوب میشه؟

۲ پاسخ

بعد ده روز خیلی از دردش میوفته ولی بعد اونم بالاخره طول میکشه تا ترمیم بشه

من که هنوز دارم .🥹🥹گاهی کار زیاد انجام میدم چیز سنگین بلند کنم از داخل شروع می‌کنه ب سوختن و خونریزی میکنم ن خیلی زیاد ولی خون روشن میاد بعدش هم درد دارم

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۸ ماهگی