روزای اول درد داشتم من بخیه هامم ک جذبی بود خیلی راضیم درد اینا نداشت زودم خوب ضد البته زخمی ندیدم من
هفته دوم اوکیه
من یادمه تا ده روز خیلی درد شدید داشتم بعد از کشیدن بخیه بهتر شدم
من تا ده روزگی خوب خوب شدم هیچ دردی نداشت وقتی م کشیدمش
دردش که تا مدتی طول میکشه چون هفت لایه بریدن اما بعد اینکه بخیه هاتو بکشی خوب شده دیگه نیاز نیست بترسی از پوست بیرونی
تازه اولشه😂😂
انشالله بعد ۱۰روز بهتر میشی بعد۲ماه دردش کلا میره
دردشو ک من هنوز دارم 😂🤦🏻♀️
خخخ خواهرحالاحالاهادردداریم ولی تاده روزاول درداصلی خوب میشه
من همچنان میخوام پا شم درد داره مخصوصا وقتی دراز کشیدم
شکمم که میگن تا چند سال بی حسهج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.