درد بخیه های سزارین کی خوب میشه!؟

۴ پاسخ

۲ ماهه سز شدم هنوز درد دارم امروز انقد شدید بود دوتا نوافن خوردم هنوزم درد داره اما کمتر شد

شیاف بزار

اروم شدن دردش که یکماهه و مراقب خودت باید باشی اما کاملا خوبه خوب پنج ماه بعد

هنوزم درد داری؟ تا بخیه رو بکشی خوب میشه حداقل

سوال های مرتبط

مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۸ ماهگی