کشیدن بخیه های سزارین دردش چقدره؟☹️

۱۴ پاسخ

من خودم تو خونه کشیدم هیچ دردی نداشت

منم فردا باید برم....

هییییچی متوجه نمیشی اصلا

هیچ دردی نداره
من هنوز دراز کشیده بودم منتظر گفت پاشو تموم شد کشیدم

هیچ دردی نداره

هیچی🙂

واسه من جذبی بود ولی چسب ضداب و که کند درد داشتم موهایی که دراومده بودم کنده شد 🤦‍♀️😂

اصلا درد نداره.

اصلا نمیفهمی کی تموم میشه کار دکتر

وایی منم باید برم بکشم درد داره 😔

اصلا درد نداشت

برای من که جذبی بود نکشیدم

مال من جذبی بود
ولی زیاد درد نداره دیگه جاش قشنگ جوش خورده نگران نباش

ديگ فكنم درداي اصلي و كشيدي من قبلا بخيه بيني كشيدم درد نداره

سوال های مرتبط

مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۶ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماری مامان ماری ۱۰ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد