هزینه کشیدن بخیه چقدره؟

۶ پاسخ

من دکترم گفت برم مطبش بکشم رایگان برام انجام داد

رفتم مطب دکترم ۶۰۰گرفت

همون روز حموم برو بیا بتادین یا الکل بزن سر ته بخیه رو قیچی کن با موچین بکش در بیاد😂

دادم داداشم کشید😂

من رفتم درمانگاه بیمارستان کشیدم ۳۷۸تومن گرفت ازم
مطب دکترم ۱تومن میگرفت

صد و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی