واسه کشیدن بخیه ها هزینه میخوان یا نع

۴ پاسخ

بله ویزیت میگیرن

روز دهم بایذ بری معاینه برای جای بخیه
و اینکه اره پول ویزیت میگیرن دیگه

برا من هنوز بخیه هام هستن کم کم دو هفته طول میکشه بیوفتن

عزیزم بخیه هات مگه جذبی نیست؟ نیازی به کشیدن نیست

سوال های مرتبط

مامان ماری مامان ماری ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد