۶ پاسخ

نه اصلا اتفاقا حس باحالیه 😂

نه اصلا درد نداره

نه هیچ دردی نداره

نه اصلا درد نداره

یه زره سوزش داره اونم خیلی کم
بنظرم اصلا اذیت کننده نیست خیلیم خوبه
اره بازم باید بشوری بعد پماد بزنی دکتر خودش مینویسه برات

من شنیدم اصلا درد نداره

سوال های مرتبط

مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی
مامان یزدان جون مامان یزدان جون ۶ ماهگی
مامان ملكـــا🎀 مامان ملكـــا🎀 ۸ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد