بخیه کشیدن دردداره؟

۷ پاسخ

خانوما طبیعی هم بخیه هاشو میکشن یا خودشون میفتن

نه اصلا متوجه هم نمیشی

هیچ دردی حس نمیکنی الکی بخودت استرس نده

بخدا اصن متوجه نمیشی من داشتم با دکتر حرف میزدم گف تموم شد

اصلا درد نداره من خودم کشیدم

منم ولی انگار ن‌انگار چون‌‌پوست هنوز بی حسه

نههههه اصلن

سوال های مرتبط

مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی
مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی