خانوماکشیدن بخیه دردداره؟

۱۰ پاسخ

سزارین نه اصلا. هیچی حس نمیکنی اصلا

نه عزیزم خیلی راحته

من شنیدم میگن اصلا هیچ دردی نداره و متوجه نمیشن

نه درد نداره چندشت میشه فقط

نه اصلا هیچی نمی‌فهمی
من هشت روزگی کشیدم

اصلا درد نداره
‌.به احتمال زیاد جوش خورده اگه مراقب بوده باشی .جای بخیه میسوزه منم اینطوری بودم

دقیقا سوال من اصلا نمیشه بهش فک نکنم

نه اصلا درد نداره

نه اصصلا

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان Lena💕 مامان Lena💕 ۹ ماهگی
مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی
مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی