کشیدن بخیه دردداره؟

۷ پاسخ

اگه دیربکشی اره من روز۱۴ کشیدم درد داشت نخ جوش خورده بود ب گوشتم

نوچ اصلا

من خودم توی خونه کشیدم
اصلا درد نداره خیالت راحت

نوچ

نمیفهمی ک بخوای متوجه بشی درد داره یا ن

نه گلم

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان کوچول خان مامان کوچول خان ۴ ماهگی
مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۴ ماهگی
مامان پریا مامان پریا ۱۴ ماهگی