۱۸ پاسخ

من یدونه طبی کف صاف دو سایز بزرگتر گرفتم چون ورم میکنن پاها . البته من الآنم ورم دارم یه کتونی جورایی گرفتم و یدونه طبی برا بیرون دو سایز بزرگتر

هرجور دمپایی بپوشی گیر نمیدن طرف ما ک بیمارستان هر دمپایی بخوای بپوشی گیر نمیده

خودشون همه چی میدن فقط پوشک و لباس زیر واسه خودت ببر

بعد دیشب ناراحت شدم سمت راست کنار نافم هی تیر میکشید درد میومد خطر ناکه؟

خوبی ببخشید اینجا میپرسم از خودم بازدید نمیخوره میگم من نزدیک ۴ ساعت تو ماشین بودم بعد رفتم دست شویی حس کردم یع چیزی اومد بیرون ولی هیچی نبود بخاطر نشسته یعنی؟

بالباس واینامیگن برید بخرید😃

یه دمپایی راحت که راحت توی پا بره پاشنه نداشته باشه که خدایی نکرده پات نپیچه سر نباشه توی پا راحت باشی باهاش

خودت ی جفت خوشکل بگیر ولی تخت مال خودشون خیلی زشتن

یه چیزی بگیر بعدا هم تو خونه وحیاط بپوش بیمارستان نمی‌دن باید بخری

طبق تجربه خود بیمارستان رایگان میده

دمپایی سبکی بگیر از این ابریا

خودشون میدن

مگه دیگه دمپایی رو خودشون نمیدن😕

منکه رفتم طبی پام بود دیکه نخریدم

مال خودشون بدرد نمیخوره طبی تخت بخری بهتره

مگه خود بیمارستان دمپایی نمیدن ؟ یعنی باید ببریم؟

مگه خود بیمارستانتون نمیدن؟

خودشون میدن
نیاز ب خرید نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری