مامانا کسی از این مولتی ویتامین داده به بچش

تصویر
۱۵ پاسخ

بفرمادگلی

تصویر

عزیزم برای پسرتون 4 سالشه گرفتین؟
چند گرفتین؟

برای چی خوبه؟

آره عالیه اشتها میده و برا سیستم خوبه

دکتر براش نوشته یا سر خود میدین

من از اینا سرما خورده بود میدادم بهش،خوشمزه بود خوشش میومد

روزی ۵ سی سی ، صبحا میدم

اره عزیزم شربت خوبیه

دکتر به حامی داده خوبه برای تقویت سیستم ایمنی بدن

واسه اشتها هست؟

منم دادم بهش راضی بودم

واسه چند سال خوبه؟

بله عالي

بله خوبه برا تقویت سیستم ایمنی

اره من میدم راضیم

سوال های مرتبط

مامان آوا.امیر عباس مامان آوا.امیر عباس ۴ سالگی