سلام کسی بوده که پولیپ رحم داشته؟؟؟؟

۶ پاسخ

وقت تلف نکن تنها راه عمل هستروسکوپی هست دردسرش یکروز هست
مم همه روزی امتحان کردم فقط خودم اذیت کردم وفت تلف کردم من دیروز یزد عمل کردم

من مامانم داشت کورتاژ کرد خوب شد

منم این ماه عمل کردم

من دارم امید به خدا فردا می‌خوام عمل شم

دوست من داشت تازگی عمل کرد
میگن تا عمل کنی سریع باردار میشی چند زخم تو رحم ایجاد می‌کنه

آره گلم من چند ماه داشتم هی در مانش میکردم هی بر میگشت بعد باردار شدم جنینم سقط شد ساکشن که شدم فعلا دیگه پولیپ ندارم خدا کنه دیگه در نیاد

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته پنجم بارداری