شیرافزا چطوری مصرف کنم؟

۷ پاسخ

سعی کن مایعات بخوری زیاد
گوشت توشیشه بزار عصارشو بخور
اب کله پاچه اینا

۲۵ قطره تا۳۰ قطرع بریز تو ی لیوان آب بخور

قرص گرفتم
دو وعده در روز میخورم

من قرصشو خوردم عالی بود ظهر و شب بعد غذا سه وهارتاشم بیشتر نخوردم
رازیانه هم بخور حرف نداره

مال من ابکیه ۳ قاشق تو نصف لیوان اب ، میگن سه بار بخوری ولی من هروقت احساس کنم شیرم کمه میخورم

من به قرصشو دارم یادم باشه روزی دوتا استفاده میکنم
پودر فرنی شیرافزا هم دارم ک مثل فرنی میپزم میخورم بعضی وقتا

قرصشو بگیر سه بار در روز بعد وعده های غذاییت بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان و آیهان🥹 مامان شاهان و آیهان🥹 ۲ سالگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۸ ماهگی