خانومابنظرتون شکمم اومده پایین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

یکم اومده بازم جاداره

نه اصلا

ربطی به شکم نداره عزیزم من بارداری اولم شکمم انقدر بالا بود مادرشوهرم میگفت بخدا ای بچه اصلا نچرخیده بر عکس همون شب زایمان کردم طبیعی

نه نیومده پایین

نه عزیزم یک هفته به زایمان کامل میاد پایین هنوز زوده

بنظرم بالاس

نه نیومده

نه بالا بالاست

منم همینه خودمم تشخیص نمیدم برای بعضیا خیلی آویزون میشه🫠🫠🫠

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۹ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان پری مامان پری ۷ ماهگی
مامان روناز🤰👶💖 مامان روناز🤰👶💖 ۳ ماهگی
مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی
مامان Aykan❣️🥺 مامان Aykan❣️🥺 ۱ ماهگی
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان محمد 🐣🌱 مامان محمد 🐣🌱 ۱۲ ماهگی
مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان وسام مامان وسام ۱۲ ماهگی