بچها دوماهتون اغو‌میگن

۵ پاسخ

اره میگه

اره البته پسرمن از یکماهگی اغون گفت

اره میگه بچه ها فرق میکنن دختر من نمی گف این موقع

پسر منم تا حالا ۴بار گفته درسته می‌خوام بخورمش.😂

عزیزم نگران نباش دختر من نزدیک ۳ بود میگف

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان آنیلا مامان آنیلا ۷ ماهگی