۸ پاسخ

پسرمنم ایجوریه چکاب یکسالگی ویتامین دی کم داشت

فک کنم راه میرن به جایی محکم میخوره

پسر منم همینجوریه تو چکاب یسالگیش اکی بود نمیدونم دلیلش چیه
ولی مال خودمم دوران دبستان راهنمایی اینحوری بود

به احتمال زیاد یه ویتامین کم داره تو بدنش

شاید ویتامین بدنش کم باشه

برا خواهرزاده منم از نوزادی تا الان ک ۷سالشه همینحوریه

یه ویتامین بدنش کمه

حالت برآمدگی هم داره

سوال های مرتبط

مامان حیدرعلی مامان حیدرعلی ۲ سالگی