مامانا یه سوال سنو وزن چند هفتگی برم خوبه ؟؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم میشه درخواست دوستیمو قبول کنی
سوال دارم ازت

۲۸تا۳۲

من قرارع فردا برم سی یک هفتم تموم شده

۳۲ هفته

۳۲هفته

32بهترین زمانه

من دیروز رفتم سونو گف 570گرمه😂فعلا خیلی زوده واس ما

۳۰ هفتگی

۳۰ تا ۳۲ وقت خوبیه

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 مامان کنج دلی👶🏻💕🍼 ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۱۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری