من همیشه سر بچم پایینه نشانه خوبیه؟

۴ پاسخ

برای زایمان طبیعی عالیه
سزارین نمیشی به این راحتی

نشانه زایمان طبیعی هس

منم بچم از اول سفالیک بوده یعنی همون سر پایین و بهترین نوع قرارگیری هست دکترا گفتن

دکتر چیزی نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی