سلام من سر گیجه دارم نشانه شیه

۳ پاسخ

فک کنم از فشار خون باشه

فشارخون رو چک کن

منم سرگیجه دارم کم . چشمام دو میزنه. دیشب انگار دردای زایمانی داشتم . زیردلم تیرمیکشید عجیب غریب بعد مث رعد و برق پخش میشد میزد به مثانه م و واژنم.بچه هم بددددجور تکون میخورد. هرجورمیخوابیدم اینجوری بود. گریه م گرفته بود

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد