خانما سر گیجه دارم آیا طبیعی

۵ پاسخ

منم دارم همراه سردرد و ... میگن شاید این ویرووس جدیده باشه انشالله که اون نباشه اما تونستی برو دکتر عزیزم من دکترم فردا هست ک میرم .

ن طبیعی نی

من فشارم خوبه ولی سرگیجه دارم نمیدونم چرادکترمیگی میگن طبیعی چون بارداری برودکترفشارت بگیر

باید حتما فشارت رو چک کنی

فشارت نرماله؟

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی