شرت سرجیفیکس چجوریه؟ نیازه ؟ بخرم

۵ پاسخ

اره خوبه. ولی فکر کنم بینارستان بده.ولی باز برای احتیاط میخوای دو سه تا بخر.

سلام مامانا هفته ۳۳ هستم زیر دلم خیلی درد میگیره وقتی راه میره برا چی هست ؟؟
یعنی طبیعیه ؟؟؟

بجای شرت استفاده میکنی
نخوای هی بشوری

من میخوام بخرم چون سختمه اگه شورت کثیف بشه بشورم

سر پسرم شورت نخی استفاده کردم مشکلی هم نبود

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی