بچه‌ای شمو هم انقد
زیادمیچسن؟😐

۱۱ پاسخ

فکر کردم نوشتی زیاد بهتون میچسبن🤣چقدر خندیدم دختر

نه😐

دخترم چون تازه از پوشک میگیرم و الان پوشک نداره دیروز بردمش دسشویی به قول شما چُسید بعد گف مامان کی اسپری زد😂😂😂😂

بلهههههع

😂😂😂😂

آره چون‌ اکثرا یبوسته طفلی یا وقتی نفخ میکنه

ها بچه های من میگوزن و میخندن

😐😐😐😐

واااایییی 😂😂😂😂یبوست نداره ؟؟؟یکم خاکشیر وشنبلیله دم کن بانبات بده بخوره خیلی خوبه

آره پسر منم همش می‌چسبه به من نمیزاره به کارام برس

پیپیش نمیاد؟

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۳ سالگی