۷ پاسخ

اگه روی نموداره بله خوبه بستگی به قد و وزن تولد داره

میگن قد بالای نود باشه البته هر بچه با بچه دیگه فرق داره

خوب که عالیه برو خدارو شکر کن

مونده ب وزن و قد تولدش عزیزم

اره ماشالله خوبه خداحفظش کنه

اره خوبه

اره خوبه ان شالله تنش سلامت باشه

سوال های مرتبط