برا رشد فولیکول و تنبلی چی خوبه؟
تنبلی دارم فولیکولمم ۹ بود

۷ پاسخ

عزیزم این مسیله چیزی نیست که یهو درست بشه. شروع کنید ورزش کردن. مرتب. سالم خوری هم بکنید. این روند رو چند ماه باید ادامه بدید. ان شاالله بر طرف میشه. خیلی ها با این کارها باردار شدن

بهترین چیز طبیعی و بدون عوارض برگ و گل سنجده...
هرروز یه لیوان تا سه لیوان از پریودی تا وسط سیکل...خیلی خوبه باعث دوقلو زایی هم میشه

سلام عزیزم رفتی دکتر؟؟؟
از دختر خواهرشوهر پرسیدم برا دکتر فاخری میگفت خیلی دکتر خوبیه

ژل رویال عالیه عالیه البته اصلش اگه باشه

منم مثه توام چن روز پیش سونو رفتم یه فولیک ۵ به ۸ داشتم
امروز رفتم تخم هویج و پنج انگشت و از این دمنوشا گرفتم چن روزه هم رژیم رعایت میکنم ببینم چی میشه

کوانزیم لتزول..متفورمین نیزپرد

اینوزیتول پلاس‌
ویتامین دی هزارر
امگا ۳
فولیک اسید

سوال های مرتبط

مامان فندقم 💙 مامان فندقم 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خوشگل مامان مامان خوشگل مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری