کسی آبزن استفاده کرده؟
بشینی توش بهتره یا بخوریش؟

۷ پاسخ

دارو گیاهی مخصوص عفونته میشه خوردش مثلا برا سرماخوردگی عفونی دم میکنن میخورن اما وقتی عفونت رحم یا ادراری داری باید بشینی توش و برا نرمی رحم و زایمان راحت هم باید نشست توش

آبزن و که نمیخورن😐
میشینن توش برای جذب رحم استفاده میشه🫠
مثلا من نشستم تو سرکه البته دکتر متخصص طب سنتی گفت بهم

من شنیدم بشینی توش دهانه رحمو خیلی نرم میکنه
ولی ینی ضرری نداره؟؟

ابزن رو باید بشینی بچوسونی بعد بشینی روش نوشته

ابزن چی

چی؟

بله بشینی

سوال های مرتبط

مامان محمدصدراو تودلی مامان محمدصدراو تودلی روزهای ابتدایی تولد