۱۳ پاسخ

چیزای ک میشه دربیاری اره
النگو ک نمیشه دربیاد روش چسب میزنن برات

من دستم ورم کرده بود النگوهام درنیومدن ت بیمارستان چسب زدن با ی تیکه پارچه دورش پیچیدن

اره هیچی نباید بمونه ن گوشواره ن النگو ن گردن بند حتی اگ طلا هم نباشن باید دربیاری خیلی بده

منم النگوهام تنگه نمیخوام دربیارم یا قیچی کنم
میشه چسب بزنم

من عمل سرکلاژ کردم النگوهام در نمیومد چسب زدن

طلا ضرر داره برا سلامتیت در بیار نمیشد در نمیومد چسب بزن قشنگ روش

اونایی ک در میاد رو در بیار مثل گوشواره انگشتر زنجیر النگو هم چسب میزنن مال من ک اینجوری بود

گوشواره و دست بند

پارسال زنداداش من سز شد
میگه ک با گردنبندش داخل اتاق عمل رفته و مشکلی نبود

من هرکاری کردم النگوهام درنیومد،یعنی بایدقیچی کنم؟!

من در آوردم عزیزم

بله عزیزم

بهتره دربیاری

سوال های مرتبط