۶ پاسخ

من چند سال ال دی میخورم اصلا لک نزدم

همشون لک میکنن هر کی بگه لک نمیکنه الکی گفته

من یکساله سیبل میخورم عالیه تازه صورتت رو صاف و یکدست می‌کنه🫠😂چون برا مشکلات پوستی هم دکترا این قرص جلوگیری رو تجویز میکنن

من دزولست میخورم خداروشکر صورتم هیچی نشده

نخور

فک کنم یکی از عوارض هاش باش۶

سوال های مرتبط